Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
53 berichten.
Moniek Sanders Moniek Sanders uit Purmerend schreef op 19 juni 2026 om 13:02
Wat ik 7 jaar geleden, juni 2019, schreef, geldt nog steeds: de yogales van Mickey (bij Squash & Fitness in Purmerend) is en blijft een heerlijke les, met persoonlijke aandacht en ontspanning waar je het op dat moment nodig hebt. Voor mij is yoga de smeerolie voor mijn lichaam en door dit wekelijks 'onderhoud' heb ik geen rugklachten en zelden hoofdpijn (wat ik voorheen wel vaak had). Eind van de week verheug ik me dus altijd op de zaterdagochtend les, een lekkere start van het weekend!
Even geduld...
David David uit Amsterdam schreef op 14 juni 2026 om 13:21
Goeie rustige ontspannende meditatieve mentaal & lichamelijke versterkende yogalessen; lessen die ik zo veel mogelijk met plezier volg in Sportcentrum de Pijp.
Even geduld...
Louise Louise uit Amsterdam schreef op 14 juni 2026 om 12:44
Ik volg al jaren lang yoga op de mat bij Mickey in het Claverhuis wat ik waardeer aan de lessen is dat de oefeningen een goede opbouw hebben en vloeiend in elkaar overgaan. Een heerlijk flow gevoel.
Even geduld...