49 berichten.
Ik doe al vele jaren stoelyoga bij Mickey.
En ik doe dat met nog veel plezier op het WG terrein bij de stoelyoga.
Volg al een paar jaar stoelyoga bij Mickey op woensdagen om 13.30 uur op het WG terrein en dat bevalt prima. Met de korte meditatie aan begin en op het einde even helemaal ontspannen. Even los van alle drukke activiteiten. Ondanks dat ik bijna 82 ben met diverse soorten reuma/ fybromyalgie..en op wachtlijst nieuwe knie is het heel fijn om op deze manier het hele lichaam te oefenen en ontspannen.
Het zijn prettige lessen.
