Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
49 berichten.
To Elting To Elting uit Amsterdam schreef op 23 mei 2026 om 10:05
Ik doe al vele jaren stoelyoga bij Mickey. En ik doe dat met nog veel plezier op het WG terrein bij de stoelyoga.
elisabeth arentshorst elisabeth arentshorst uit Amsterdam schreef op 22 mei 2026 om 23:19
Volg al een paar jaar stoelyoga bij Mickey op woensdagen om 13.30 uur op het WG terrein en dat bevalt prima. Met de korte meditatie aan begin en op het einde even helemaal ontspannen. Even los van alle drukke activiteiten. Ondanks dat ik bijna 82 ben met diverse soorten reuma/ fybromyalgie..en op wachtlijst nieuwe knie is het heel fijn om op deze manier het hele lichaam te oefenen en ontspannen.
Pierre Visser Pierre Visser uit Amsterdam schreef op 5 februari 2025 om 14:10
Het zijn prettige lessen.