Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Anneriekvan dorst Anneriekvan dorst uit amsterdam schreef op 29 juni 2019 om 15:31
Ik volg Mickey haar lessen op het WG terrein zondags ochtend. Het is een heerlijke les met aandacht voor ieders persoonlijke wens/klacht. het is rustig en ik voel mij na afloop zeer ontspannen en gesterkt. het is een fijne kleine groep in een grote ruimte wat ook prettig is. Mickey geeft duidelijk uitleg en heeft een fijne stem. Zo'n goed begin van de dag.
Even geduld...