Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Thea van Eijk Thea van Eijk uit Amsterdam schreef op 1 februari 2025 om 20:08
De wekelijkse les bij Mickey zal ik niet snel overslaan. Ze voelt de groep en het individu in de groep goed aan , heeft humor en is deskundig. Losjes legt ze bij veel bewegingen uit wat de oosterse naam is en waarvoor desbetreffende oefening goed voor is. Vooraf wist ik veel van yoga maar niets van stoelyoga; maar het is een verrijking elke week weer. Ik hoop het nog jaren te kunnen doen bij Mickey.
Even geduld...