Wat mij erg aanspreekt in Mickeys lessen is de nadruk die zij legt op ontspanning en ademhaling. Ze begint iedere les altijd met de vraag of iemand ergens last van heeft, of iets speciaals wil. Dat waardeer ik enorm. Ze legt desgevraagd ook uit wat het doel van een oefening is. Ze is altijd heel rustig en kalm. De meditatie aan het eind van iedere les is ook zeer waardevol.
Een fijn vast punt in de week om even te proberen alles los te laten.
Ik had veel eerder bij haar moeten beginnen!
