Corry Stam
uit Amsterdam schreef op 27 februari 2024 om 18:49
Ik doe inmiddels ruim een half jaar stoelyoga in het anker.
Ik vind de lessen leuk. Duidelijke uitleg,afwisselend in-en ontspanning met stimulerend enthousiasme gegeven.
Soms heb ik geen zin om te gaan maar het pept me iedere keer weer op!