Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Corry Stam Corry Stam uit Amsterdam schreef op 27 februari 2024 om 18:49
Ik doe inmiddels ruim een half jaar stoelyoga in het anker. Ik vind de lessen leuk. Duidelijke uitleg,afwisselend in-en ontspanning met stimulerend enthousiasme gegeven. Soms heb ik geen zin om te gaan maar het pept me iedere keer weer op!
Even geduld...