Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Constance van de Kamp Constance van de Kamp uit Amsterdam schreef op 11 februari 2024 om 14:52
Mickey’s yoga lessen (op maandag 12u in het Claverhuis) vind ik heel gevarieerd en ook fijn om te doen. En als ik eens moe ben of wat minder goed in mijn vel zit, voel ik me na de yoga weer helemaal uit één stuk. Een echte aanrader!
Even geduld...