Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Norma Norma uit Amsterdam schreef op 23 januari 2024 om 15:05
Ik geniet op de woensdag in het Anker van de lessen van Mickey Fijne lessen vol afwisseling,met aandacht voor duidelijke opbouw en afsluiting. Prettig ervaar ik het dat Mickey onze inbreng op prijs stelt en er ook wat mee doet. Ook dat zij ons helpt met het moment van in- en uitademen stel ik zeer op prijs . Interessant: Het vertellen waar de oefeningen goed voor zijn. Ik ga echt ontspannen naar huis.
Even geduld...