Jan
uit Amsterdam schreef op 23 januari 2024 om 11:42
Op maandagavond in het Anker doe ik al jaren yoga. Ik heb vele docenten gehad maar ik vind Mickey echt het beste uitleg geven voor de oefeningen, met aandacht, precies en steeds weer. Stimulerend.