Zit nu ongeveer 2 jaar op stoelyoga, bij mickey en ik ervaar het als heel erg ontspannend. Ik ben gewend aan zeer actieve sport en dit was een "probeersel". Maar ik ervaar het als heel erg aangenaam! ( ook de stem van mickey vind ik prettig klinken) ook de variaties in bewegingen lijken oneindig!
Ik hoop dat mickey nog lang les blijft geven!
