Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
mary mary uit amsterdam schreef op 28 juni 2019 om 19:38
Zit nu ongeveer 2 jaar op stoelyoga, bij mickey en ik ervaar het als heel erg ontspannend. Ik ben gewend aan zeer actieve sport en dit was een "probeersel". Maar ik ervaar het als heel erg aangenaam! ( ook de stem van mickey vind ik prettig klinken) ook de variaties in bewegingen lijken oneindig! Ik hoop dat mickey nog lang les blijft geven!
Even geduld...