Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Everdien Everdien uit Amsterdam schreef op 21 januari 2024 om 13:49
Op maandagavond heb ik les van Mickey in het Anker in Slotervaart. Het zijn fijne lessen met veel afwisseling in bewegen/rekken/strekken etc. Mickey vertelt ook veel tijdens de lessen zodat je goed weet waar de oefening goed voor is. Ik kom er altijd rustig en ontspannen vandaan.
Even geduld...