Op maandagavond heb ik les van Mickey in het Anker in Slotervaart. Het zijn fijne lessen met veel afwisseling in bewegen/rekken/strekken etc. Mickey vertelt ook veel tijdens de lessen zodat je goed weet waar de oefening goed voor is. Ik kom er altijd rustig en ontspannen vandaan.
