Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Judith Judith uit Amsterdam schreef op 18 januari 2024 om 22:55
Ik volg les bij Mickey op de dinsdagavond in Het Anker Nieuw West. Prettige les goede uitleg af en toe muziek. Ik volg deze lessen al een tijd en zijn zeer aan te raden. Ze heeft haar eigen programma, maar vindt onze inbreng toch ook belangrijk. Na aankomst thuis kan ik zo heerlijk slapen 😴😀
Even geduld...