Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Trudy Trudy uit Amsterdam schreef op 28 juni 2019 om 17:43
De yoga lessen van Mickey zijn voor mij heel fijn. De rust waarmee de lessen gegeven worden en de ruimte die je krijgt voor je eigen mogelijkheden en beperkingen vind ik erg prettig. Ik heb hierdoor meer vertrouwen en durf gekregen en zoek een eigen plekje op als dat nodig is om de oefening beter te kunnen meedoen . Ik ben heel blij met de yoga lessen van Mickey en ook met de lokatie in sporthal de Pijp. De lessen vinden plaats in de aikido zaal, waarin een vloer ligt met een zachte ondergrond. Voor mij , met mijn rugproblemen , is dit een perfecte plek om toch met de lessen te kunnen meedoen. een aanrader!
Even geduld...