Yogi’s over mijn lessen 🧡


Fijn als je ook een berichtje achter wilt laten over wat jij van mijn lessen vind 🙂

 
 
 
 
 
 
Dank je wel voor je berichtje !
Louise Louise uit Amsterdam schreef op 14 juni 2026 om 12:44
Ik volg al jaren lang yoga op de mat bij Mickey in het Claverhuis wat ik waardeer aan de lessen is dat de oefeningen een goede opbouw hebben en vloeiend in elkaar overgaan. Een heerlijk flow gevoel.
Even geduld...